Kuzey Kıbrıs Turu

GAZİANTEP'TEN UÇUŞ
(HAFTA SONU ÖZEL)

TUR PROGRAMI

1.GÜN : Saat 21:00'de Gaziantep Havalimanında buluşma. İşlemlerinin akabinde 22:50'de Gaziantep’ten Lefkoşe'ya uçuş. Ercan Havalimanında karşılama ve Girne’ye hareket. İki gece konaklayacağımız otelimize giriş ve geceleme. GİRNE

2.GÜN : Kahvaltı sonrası tam gün sürecek turumuza başlıyoruz. Halil İbrahim Karaoğlanoğlu şehitliği, Çıkarma Plajı ve Açık Hava Savaş müzesi ziyaretleri. 7 adet şehit sahabe (RA) ziyareti sonrası Gazimagusa'ya hareket. Aziz Barnabas Manastırı ziyareti. Murat ağa, Sandallar ve Atlılar Katliamının yapıldığı yerleri ve Rumların yaptığı vahşeti yerinde görüyor ve katliam çukurları ile şehitlikleri ziyaret ediyoruz. Mağosanın en önemli eserlerinden olan Lala Mustafa Paşa Cami ve tarihi Cümbez ağacı, Namık Kemal Zindanı ve Sinan Paşa Cami, Gazimağusa Kalesi, Kilisli Canbulat beyin kabrinin ziyaret edilmesi ve sahil gezisi. Girne’ye dönüş, akşam yemeği ve yatış   GİRNE

3.GÜN : Kahvaltı sonrası Lefkoşe'ye hareketBarbarlık Müzesini görüp Tarihi Girne Kapıdan şehre giriyoruz. Lefkoşa Mevlevihanesinin görülmesi. Lefkoşa Şehrinin sıfır noktası olarak bilinen Venedik sütunu ve Lokmacı sınır kapısını görüyoruz. Arap Ahmet Mahallesine geçiyor ve Arap Ahmet Camisini ile Osmanlı sokaklarını gezip cumbalı evleri görüyoruz. Kıbrıs’ı ikiye ayıran "Yeşil Hattın" görülmesi. Buradan tarihi Selimiye Camii'ne geçiyor ve ziyaret ediyoruz. Verilecek olan serbest zamanda misafirlerimiz Lefkoşe'nin tadını çıkarıyor. Serbest zaman sonrası Büyük Han gezisi sonrası akşam yemeği için restorana geçiyoruz. Yemek sonrası Ercan Havalimanına hareket ederek saat 21:20 uçağıyla Gaziantep’e uçuyor ve kültür gezimizi Gaziantep'te sonlandırıyoruz.