Mardin Turu

22 HAZİRAN 2013 CUMARTESİ - GAZİANTEP ÇIKIŞLI
MARDİN - MİDYAT - HASANKEYF

TUR PROGRAMI

1.GÜN/GAZİANTEP>MARDİN>MİDYAT (30 Haziran-Cumartesi) : Sabah saat 07:00’da Gaziantep’ten hareket ediyoruz. Öğle saatlerinde Mardin'e varıyor ve Mardin gezimize başlıyoruz. Tarihi Mardin evleri, tarihi PTT evi, Ulu Camii, Mardin Müzesi, Zinciriye Medresesi göreceğimiz yerlerden başlıcaları. Çarşıda alış-veriş için serbest zaman. Serbest zaman ardından Kasimiye Medresesini geziyoruz. Sonrasında Deyr’ü Zaferan Süryani Manastırını geziyoruz. Mardin gezimizin tamamlanması sonrası Midyat'a hareket. Kısa bir yolculuk sonrası Midyat'a varış ve otele yerleşme. Akşam yemeği sonrası Midyat'taki otelimizde geceleme. İRAZ OTEL (Özel Belgeli)

2.GÜN/MİDYAT>HASANKEYF>GAZİANTEP (3 Haziran-Pazar): Otelde yapacağımız sabah kahvaltısının ardından Midyat turumuza başlıyoruz. Midyat'ta Devlet Konukevini geziyoruz. Midyat sokakları ve telkari işçiliğinin özel örneklerinin sunulduğu çarşı gezileri ve serbest zaman. Serbest zaman sonrası Hasankeyf'e hareket ediyoruz. Kısa bir yolculuğun ardından vardığımız Ilısu Barajı suları altında kalacak olan tarihi kent Hasankeyf’i geziyoruz. Dicle kıyısında biraz yürüyüş yaptıktan sonra Eyyubi döneminden kalma, muhteşem işçiliklerle bezenmiş minaresi ile El Rızk Camii'ni ziyaret ediyoruz. Hasankeyf gezimizin tamamlanması sonrası Gaziantep'e dönüş için otobüsümüze biniyoruz. Güzergahımız üzerinde bulunan Eyüp Nebi Köyünde dün makamını ziyret ettiğimiz Eyüp a.s. türbesini ziyaret ediyor, yine buradaki sabır taşını görüyoruz. Akşam saatlerinde Gaziantep'e dönüş ve turumuzun sonu.