Konya Turu

1 HAZİRAN 2012 CUMARTESİ - GAZİANTEP ÇIKIŞLI
TARSUS ASHAB-I KEHF MAĞARASI / KARAMAN / KONYA

TUR PROGRAMI

1.GÜN/GAZİANTEP>TARSUS>KARAMAN>KONYA (1 Haziran-Cumartesi) :Sabah saat 07:00’da Gaziantep’ten hareket ediyoruz.  Yaklaşık 3 saatlik yolculuğumuzun ardından Tarsus’a varıyoruz. Burada Kur’an-ı Kerim’in Kehf Suresinde 300 yıl Allah’ın izniyle mağarada uyudukları anlatılan Eshab-ı Kehf’in makamı ve bu mağarayı ziyaret ediyoruz. Ziyaret sonrası Tarsus’tan ayrılarak sahil yolundan Kızkalesi’ni görerek Mut ilçesinden geçip Karaman’a varıyoruz. Kısa bir şehir turu sonrası Yunus Emre‘nin türbesini ziyaret ediyoruz. Karaman’dan ayrılarak kısa bir yolculuk sonrası akşam saatlerinde Konya’ya varıyoruz. Gece konaklayacağımız otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeğimizi otelde aldıktan sonra odalarımıza yerleşip geceliyoruz. DERYA OTEL (Özel Belgeli)

2.GÜN/KONYA>GAZİANTEP (2 Haziran-Pazar): Otelde yapacağımız sabah kahvaltısının ardından Konya turumuza başlıyoruz. Otobüsümüzle yapacağımız kısa bir gezinti sonrası Mevlana Hz.’leri türbesine gidiyoruz. Mevleviliğin kurucusu ve büyük mutasavvıf Mevlana Celaleddin-i Rumi Hz.’leri türbesini ziyaret ediyoruz. Aynı zamanda Mevlana Hz.’lerinin hayatında iken Dergah olarak kullanılan bu mekan şu an müze olarak ziyarete açıktır. Tilavet odası, Huzur-u Pir, Semahane, Mescid, Derviş Hücreleri ve Matbah bölümlerini ziyaret ettikten sonra otobüsümüze binerek Alaaddin tepesine hareket ediyoruz. Alaaddin tepesinde; Selçuklu Devleti döneminden kalma tarihi Alaaddin Keykubat Cami, Kümbetler ve 7 Selçuklu Hükümdarı türbelerini ziyaret ediyoruz. Park, Çay bahçeleri, restoranlar ve başka aktivitelerin de bulunduğu Alaaddin tepesinde serbest zaman. Serbest zaman sonrası restoranda akşam yemeği. Yemek sonrası Konya’dan ayrılıyoruz. Yolda gerekli molaları vererek gece Gaziantep’e varıyoruz.